Klantrecensies - SERENA’S KOOKKUNST

Op deze pagina vind je de ervaringen en beoordelingen van onze klanten!

Reactie plaatsen

Reacties

Mo
3 maanden geleden

Wauw super service en kwaliteit!!
Wat een leuke vrouw zeg 😊 helemaal blij hier.

Deborah b
9 maanden geleden

Prachtige webshop en goede kwaliteit

Antoinette
2 jaar geleden

Een prachtige kleur rijk bloemen schilderij, ik ben er erg blij mee, ze heeft deze voor mij gemaakt in de loods van de bondgenoten 🥰😍

Sheryla
2 jaar geleden

Ik heb een van de eerste originele Serena’s gekregen: ze heeft mijn hond na geschilderd. Lijkt net echt!

Bruce
2 jaar geleden

Ik had het grote voorrecht om een schilderij te ontvangen van Serena!
Haar werk verlicht niet alleen mijn woonkamer maar heeft mijn perceptie op kunst in positieve zin veranderd.

Dit is niet zomaar een schilderij, dit is een visuele explosie van emotie, creativiteit en kleur die je niet onberoerd laat.

De stijl is uniek in de zin dat het niet vastligt in de traditionele regels van compositie en kleurgebruik, er zit een zekere speelsheid in de manier waarop de kleuren zich mengen en bewegen, bijna alsof het Schilderij je uitnodigt om de regels van de realiteit los te laten en je over te geven aan de verbeelding.

Niels van der post
2 jaar geleden

Ik heb van serena een mooi schilderij
Een 10 is het zo mooi

Rating: 4.5 sterren
12 stemmen